סחלבים
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-72-77-968

קיר ירוק מלאכותי

סחלבים - צמחיה מלאכותית
סחלבים - התקשר עכשיו

קיר ירוק מלאכותי בסביבה האורבנית של ימינו, שבה נבנים יותר ויותר מבנים בכל יום, נוצרת מעט כמיהה וגעגוע לירק, לצמחים ולמראה טבעי. האפשרות של פיתוח קירות ירוקים מתפתחת בימינו בקצב מהיר וכיום ישנן שיטות מקצועיות לגידול של פרחים וצמחים מכל הסוגים על גבי משטחים אנכיים, כך שנוצר קיר ירוק – ממש כמו משטח ירוק אופקי. אולם לא בכל מקום מתאים ליצור קיר ירוק טבעי שכזה, מסיבות של בריאות או של אפשרויות טכניות. חברת סחלבים מציעה לכם להתקין קיר ירוק מלאכותי, אשר מעניק לכם את הצבע הירוק ואת המראה הפורח, ללא החסרונות הנלווים לצמחים טבעיים.
ניתן להגיע אלינו לרחוב אליהו איתן 24 בראשון לציון ולהתרשם ממגוון הצמחים בעצמכם.

    התקנת קיר ירוק מלאכותי

    קיר ירוק מלאכותי מתאים להתקנה הן בקירות חיצוניים והן בקירות פנימיים. ישנם יתרונות רבים. מצד אחד, הוא מעניק את המראה הטבעי והירוק שכל כך חסר בסביבה האורבנית שלנו. מצד שני, הוא חוסך את הצורך בהשקיה, דישון וטיפוח של צמחים אמתיים והוא חוסך גם את הלכלוך שנוצר כתוצאה מנשירה של עלים ושל אבקנים מן הצמחים והפרחים. באמצעות קיר צמחיה ירוק מלאכותי, אפשר ליהנות מן המראה הירוק מבלי להכניס צמחים של ממש, מה שעשוי להועיל גם לאנשים אשר סובלים מאלרגיות שונות לפריחה וכדומה ועדיין להעניק למקום יופי מרהיב.

    קיר ירוק עם סחלבים

    חברת סחלבים היא חברה מקצועית אשר מתמחה בצמחייה מלאכותית לכל סוגיה. חברת סחלבים מייצרת צמחים ופרחים העשויים מבד או מפלסטיק ומרכיבה אותם על גבי גזעים טבעיים חנוטים. אנו מתאימים את הצמחייה המלאכותית לצרכים של הלקוח, על מנת לאפשר לכל אחד ליהנות מצמחים מלאכותיים יפהפיים במראה טבעי ככל האפשר.

    הניסיון והמקצועיות של חברת סחלבים מאפשרת לכם ליהנות מתוצאות מושלמות. חברת סחלבים מעניקה לכם את הפרחים והצמחים המלאכותיים בשילוב עם התקנה אצלכם בבית או בעסק ומאפשרת לכם גם ליהנות מאיסוף עצמי והתקנה עצמית של הצמחים. במשרדי החברה תוכלו ליהנות מתצוגה מרשימה של צמחים מלאכותיים יפהפיים, שיפארו כל מקום.

    רוצים ליצור קיר ירוק מלאכותי בבית, בחצר או בבית העסק שלכם? הזמינו עוד היום את השירות המקצועי של סחלבים!

    מתעניינים בקיר ירוק מלאכותי? השאירו פרטים ונציג של סחלבים יחזור אליכם בהקדם
    קרא עוד: כדור יפני