סחלבים
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-72-77-968

עציצים מלאכותיים ללובי

סחלבים - צמחיה מלאכותית
סחלבים - התקשר עכשיו

חווית הכניסה לבניין

עציצים מלאכותיים ללובי הופכים את הלובי המשעמם לחוויה לכל מי שנכנס לבניין. עציצים בלובי תהפוך את הלובי לחלל נעים ויפה יותר לעין בקלות וללא שום בעיה או צורך בטיפול שוטף. פשוט בוחרים את הצמחייה שאהבתם יחד עם אדנית או כד מיוחד ואנחנו נגיע לעצב לכם את הלובי מחדש. הרושם הראשוני של הבניין זה הלובי, לכן החישבות הגבוה לנראות ולאווירה שהוא יוצר. עציצים ללובי בניין זהו שמנו השני המוצרים שלנו הם איכותיים ביותר ועומדים במבחן הזמן. בעיצוב המתאים לכל תאורה בלי צורך להשקות או להדביר בקיצור הפתרון המושלם. כל שנותר לכם לעשות זה לבחור!

    שילוב עציצים מלאכותיים ללובי והתרומה שלהם לאווירה טובה ונעימה

    לכל מקום שמגיעים רוצים להרגיש בנוח. כאשר נכנסים לחלל כלשהו בית או לובי של בניין לעיצוב של המקום יש השפעה ותרומה על הרושם הראשוני שמתגבש וכמובן על התחושה של מי שמגיע למקום. כל מי שיש באחריותו חלל שמגיעים אליו אנשים יעשה לא מעט מאמצים לכך שהחלל יהיה מעוצב ונעים לשהייה וכיום יש לו לא מעט אפשרויות לקדם את זה. אחת האפשרויות החדישות שעם הזמן הולכת ותופסת יותר ויותר תאוצה היא הצבת צמחיה מלאכותית ללובי. העציצים נראים טריים, יפים וממש אמיתיים אך בפועל אלה צמחים מלאכותיים שהרבה יותר נוח להתעסק איתם מאשר עם עציצים או צמחים אמיתיים שדורשים השקיה וטיפוח מתמידים. כיום אפשר להתרשם ממגוון רחב של עציצים כאלה וכך לבחור את אלה שיתאימו לאווירה של הלובי, לאופי של המקום ולתחושה הטובה והחיובית של כל מי שמגיע לשם.

    סוגים שונים של צמחים מלאכותיים

    עם כל כך הרבה סוגים של עציצים ללובי אפשר לבחור עבור כל פינה בחלל את העציץ שיהיה הכי מתאים לה ציפור גן העדן, עץ דפנה, עץ מייפל בגובה 1.5 מטרים, שיחי במבוק שמתאים למרפסת או לתיחום מקום ללא אפשרות לראות מה קורה בו, עציצי במבוק יפני בגבהים שונים ועוד. כל אחד מהעציצים האלה מגיע עם עציץ שגם הוא ניתן לבחירתו של הלקוח כך שיש הרבה מה לעשות ומה לבחור על מנת להפוך את הלובי למקום יפה ונוח לשהייה, גם אם מדובר בשהייה קצרה. הצמחים המלאכותיים מכניסים פנימה קצת טבע, מוסיפים הרבה מאד דקורציה וכמובן שהרבה יותר נעים לשהות בחלל שיש בו צמחים ירוקים ולא רק קירות ותקרה גבוהה. חברת סחלבים מייצרת ומשווקת מבחר גדול ומגוון של עציצים ללובי הבניין ובייעוץ עם אנשי המקצוע מטעם החברה אפשר לבחור בדיוק את העציצים שיתאימו לאופי הבניין, בין אם מדובר בבניין מגורים או בבניין משרדים וגם ימצאו את המיקומים המתאימים ביותר שבהם מצד אחד העציץ לא מפריע למעבר או לשהייה בלובי אך מצד שני הוא בהחלט יורגש ויביא איתו שלווה, רוגע ומראה מעוצב ומיוחד של הלובי. כל אלה יגרמו לתחושות נינוחות בקרב כל מי שמגיע אל הבניין וכאשר מצב הרוח יהיה מרומם אין ספק שיהיה נעים יותר לבצע את המטלות אשר לשמן מלכתחילה מגיעים לבניין הזה.

    היתרונות של עציצים מלאכותיים

    כאמור, עציצים אלה לא דורשים הרבה תעסוקה. לא צריך אדניות עם אדמה, לא צריך לשים לב לבחירה מושכלת של פרחים או צמחים, לא צריך להשקות או לדשן על בסיס קבוע ובעצם מה שנדרש זה מדי פעם לאוורר את הצמחיה המלאכותית ולנער מהם את האבק. בחירה של עציצים ללובי שעשויים מחומרים מלאכותיים מונעת חשש מתגובות אלרגיה שעלולות להיות מנת חלקם של אנשים שיגיעו לבניין ובעצם העציצים האלה יכולים להתאים לכל מקום שבו רוצים את המראה המוריק והמשמח של עציץ פורח אך לא רוצים להתעסק או להגיע למצב המאכזב של צמח שנובל וצריך להחליף אותו. מומלץ לפנות אל חברת סחלבים שמציעה מגוון רחב ואינסופי של דגמים וסוגי עציצים בצבעים שונים, גדלים או גבהים שונים וכמובן כאלה שיתאימו לכל חלל ולכל צורך. לאחר שמשקיעים את המחשבה הנדרשת לבטח אפשר למצוא את העציץ שיהיה הכי מתאים לצרכים והדרישות וללא ספק הוא ישיג את המטרה ויתרום את התרומה של עציצים מלאכותיים ללובי לעיצוב של חלל הבניין.